Mybulksms - Teknik baru promote produk/bisnes

Mybulksms adalah untuk sms sekali klik terus ke handphone yang dituju,menggunakan web.Mybulksms bertindak sebagai platform penghantaran sms secara pukal atau pun tidak mengikut kehendak pengguna.

Dengan Mybulksms sender id kita sendiri yang tentukan...ala sama cam celcom or maxis hantar sms kat korang tu....bukan keluar nombor tapi nama-nama tertentu yang kita sendiri set kan.

Lihat perbezaan mesej dibawah! sender from nombor handphone telah ditukar ke nama "SMSPrepaid"

*Peringatan!! anda dilarang untuk menggunakan nama-nama company yang telah sedia ada.Kecuali nama company anda sendiri atau rekaan anda sahaja.Jika didapati anda menggunakan nama company orang lain,tindakan boleh diambil oleh admin & Kementerian Komunikasi.

Untuk siapa Bulksms ni?

  1. Orang yg memang mencari poerkhidmatan begini untuk mempromosikan perniagaan/produk mereka. - Masih tetap menguntungkan daripada subscripe plan peiklanan bulk sms di tempat lain sebab yg lain tiada pelan affiliate.
  2. Orang yang memang berniat untuk nak Duduk Diam-Diam Dapat Duit - Kalau anda dari golongan ni, maka sendiri mau ingatlah untuk register awal-awal. Sebab lazimnya sistem auto downline spillover force matrix begini memang memberikan keuntungan lebih kepada orang yang join awal. Tapi kalau lambat pun, apa nak heran... anda sendiri yang memilih untuk 'Duduk Diam-Diam', so... jangan la nak bising pulak, yer dak?
  3. Orang yang nak gunakan sistem, disamping nak konsentrate buat penajaan langsung untuk insentif yang lebih lumayan. - Golongan ni baik join awal ke, join lambat ker, memang tetap akan berjaya insyaAllah.

Ape yg ko org dapat dengan menyertai BULK SMS ni???

  1. Laman web peribadi bernilai RM1000
  2. hosting dan domain web bernilai RM200
  3. Laman web Sistem Bulksms yang bernilai RM800
  4. Percuma 250 kredit SMS.

Ciri-Ciri Sistem.

  1. SMS Branding - Menghantar SMS kepada pelanggan dengan menggunakan nama yang unik spt MyBULKSMS, Nama dan lain-lain apabila penghantaran sms dibuat.
  2. Delivery report- Laporan untuk setiap SMS yang anda hantar, amat berguna sebagai rujukan jika anda ingin menyemak kembali pelanggan/pengguna anda.
  3. Personalize SMS- Menghantar SMS secara personal dengan menggunakan format Excel (.csv) iaitu file yang telah anda sediakan sebelum penghantaran dibuat.
  4. Multilanguage SMS (Arabic, Chinese, Thai ?)- Sistem yang menggunakan lima bahasa yang terpilih iaitu Arab, Chinese, English, Melayu dan Indonesia.
  5. Long Text SMS- Boleh menghantar mesej sehingga 160 patah perkataan kepada penerima anda.
  6. Send MMS- Anda juga boleh menghantar gambar atau apa saja melalui MMS.
  7. Send Business Card- Menghantar kad perniagaan anda secara cepat dan mudah
  8. SMS Reminder / Scheduler- Anda boleh membuat peringatan atau penjadual dari panel sistem ini seperti peringatan tarikh lahir atau membuat jadual penghantaran SMS anda secara sistematik.
  9. Personal Phone Book- Buku telefon yang akan memyimpan segala maklumat pelanggan/pengguna anda. Anda juga boleh muat naik(upload) atau muat turun(download) file dalam bentuk .csv.
  10. Mobile Number Grabber- Mencari no telefon daripada text secara automatik.
  11. 2D Barcode SMS ? Deliver Mobile Voucher- Menyampaikan baucer kepada para pelanggan/pengguna anda melalui Kempen-kempen yang ingin anda lakukan.
  12. 3-ways SMS (Auto reply + BizCard + SMS to person in charge)- 3 cara iaitu membalas secara auto + BizCard + SMS kepada orang yang bertanggungjawab


Untuk demo sistem Bulksms, sila klik di sini atau http://www.interweb.com.my/ menggunakan username dan password di bawah.

Username - mybulksms
password - 12345

Dan untuk dapatkannya Register di http://www.mybulksms.biz/?ref=join



mybulksms.biz



Peringatan Untuk Anda,
Program ini BUKAN Skim Pelaburan Internet atau skim-skim cepat kaya. Kami hanya menjual pakej sistem bulksms yang lengkap dan terkini secara online. Bagaimanapun, bagi menghargai pembelian yang dibuat, kami akan berkongsi pendapatan kami dengan memberi komisen secara sistematik dan terancang jika mereka memperkenalkan sistem bulksms ini kepada sesiapa. Kami amat mengharapkan anda memahami sepenuhnya perkara ini bagi mengelakkan sebarang masalah di kemudian hari. Kami tidak bertanggungjawab di atas sebarang kerugian yang mungkin ditanggung oleh anda akibat pembelian sistem bulksms ini.

0 comments

Post a Comment

.

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

Dimensi Baru Membeli-Belah Konsumer Bijak
 

Rakan

Free Website Hosting

sms 4 marketing
Revolusi Teknologi SMS
Kelantan Bloggers

click here for search engine optimization guide
Provided by www.na3ri.blogspot.com ~~ Nov 2008 directory.