Harakah di e-browse

Macam pagi-pagi biasa,aku selak-selak e-browse nak baca paper hari ni.Aku ada langgan untuk Berita Harian & Metro. Jimat beb pepagi buta dah boleh on PC baca paper..tak payah tunggu nak pegi kerje dulu..seawal 6.30am dah boleh selak-selak paper.


Tapi hari ni terkejut beruk aku dibuatnya bila tengok Harakah ada di e-browse .perrhhh!!ini sudah bagus.ada juga orang yang dah buka mata,lembut hati untuk baca harakah.

Aku bukan menyokong disebelah pihak...tapi biarlah seimbang berita yang kita dapat & dari situ kita boleh buat pilihan yang mana baik & yang mana buruk.Kalau lah dari dulu lagi ada kan bagus.Rakyat Malaysia tidak la mendengar berita di sebelah pihak jer.walaupun Harakah ada website nya sendiri,tapi berapa kerat jer yang nak open...Mereka-mereka yang taksub dengan politik ni dengar jer Harakah dah rasa berat tangan nak scrool mouse ke web tu.


Dengan ada nya Harakah dalam e-browse ni orang-orang tadi kalu tak nak pun ada gak rasa terpanggil untuk klik sekali dua.Lihat apa isi nya.Itu pun sudah cukup untuk memberi tindak balas positif.


Kepada peminat setia Harakah pula....mereka boleh berjimat dengan mambaca FREE jer dalam e-browse.Tak payah beli dah,On PC kat office @ rumah dah boleh tahu berita-berita dalam harakah.Senang dan Jimat kan....


Apa pun tahniah & terima kasih kepada e-browse kerana memperkenalkan Harakah kepada pembaca berita.Semoga Harakah menjadi pilihan utama & sama level dengan UtusanMalayu , Berita Harian mahupun Metro.

1 comment

na3ri said...

sayang sekali...masa comment ini di post kan...e-browse tak lagi sediakan harakah!tak tau kenapa..mungkin anda semua ada andaian masing2..kita hormati apa yg e-browse buat..kerana semua itu miliknya!!

Post a Comment

.

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

Dimensi Baru Membeli-Belah Konsumer Bijak
 

Rakan

Free Website Hosting

sms 4 marketing
Revolusi Teknologi SMS
Kelantan Bloggers

click here for search engine optimization guide
Provided by www.na3ri.blogspot.com ~~ Nov 2008 directory.