Cincin ada khasiat

FUh!!Assalamualaikum...lama sungguh tidak update blog nih...dah macam umah burok yg ditinggalkan org..kekangan masa...kesibukan membuatkan aku tak dapat jengok blog yg aku cipta dulu nih..Sekang baru rasa telintas nak masuk kan fakta atau cuma auta aku jer...Ok kali ni aku cuba nak ketengahkan hobi aku...bleh dikatakan hobi la kot...

OK...ini cincin besi kursani...ikatannya adalah perak dan dilekatkan besi kursani yang dibuat bentuk keris.Khasiatnya menurut orang dulu-dulu boleh menjadikan kulit pemiliknya menjadi kebal.ada sesetengah mengatakan boleh menundukkan atau boleh membuat kan orang akan terasa hormat kepada pemilik kursani.Sejauh mana kebenaranya kita perlu dapatkan dari yg lebih arif.Kursani milik aku ini seakan-akan warna tembaga,jika digilap lagi warna nya akan lebih menyerlah.seperti warna keemasan.Dengan harga RM120 aku beli dengan seorang yang aku panggil PakCik yg agak banyak aku timba ilmu dari nya & orang nya cukup aku kagum....

Khasiatnya aku pernah alami.. itu mungkin secara kebetulan sahaja...tetapi perlu kita ingat segala isi perut bumi ini, Allah cipta ada khasiatnya tersendiri dan semua khasiat ini adalah hanya dengan izin Nya sahaja.Tanpa IzinNya ubat batok cap ibu & anak pun tak dapat sembuh kan batok kita...Ok lah..untuk kali ini kursani sahaja dapat aku publishkan kat sini.Mungkin lain hari..lain waktu akan menyusul lagi.


InsyaAllah kalau kita selalu beramal dan yakin dengan Allah...Allah akan bantu kita...

0 comments

Post a Comment

.

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

Dimensi Baru Membeli-Belah Konsumer Bijak
 

Rakan

Free Website Hosting

sms 4 marketing
Revolusi Teknologi SMS
Kelantan Bloggers